loading...
007
Bestwebsite بازدید : 153 پنجشنبه 1391/05/05 نظرات (0)

اگر تصاویری دارید که دوست ندارید دیگران به آن ها دسترسی پیدا کنند پس پیشنهاد میشود از نرم افزار کاربردی PhotoVault استفاده کنید.

با کمک این نرم افزار، عکس های مورد نظر را وارد برنامه میکنید و برای آن یک پسورد ایمن قرار میدهد که فقط خودتان بتوانید آن را باز کنید.

از این پس تصاویری که دارای پسورد هستند نمایش داده نخواهند شد.

Bestwebsite بازدید : 152 پنجشنبه 1391/05/05 نظرات (0)

گاهی اوقات نیاز داریم تا برای بیرون رفتن از کلاس درس، از بهانه زنگ خوردن تلفن همراه استفاده کنیم. اما گاهی ممکن است تماس خاصی نداشته باشیم و استفاده از آلارم نیز بسیار مبتدی می باشد. در اینجا نرم افزار کاربردی Fake-Call Me به دردمان خواهد خورد. با کمک این نرم افزار، شماره یکی از دوستان خود را در برنامه به همراه زمان تماس وارد میکنید. به محض فعال شدن، یک تماس جعلی از طرف همان شماره خواهید داشت.

Bestwebsite بازدید : 751 پنجشنبه 1391/05/05 نظرات (0)

شاید بتوان نرم افزار Volume+ Sound Boost را یک هک جدید برای اندروید در نظر گرفت. این نرم افزار با دستکاری کردن EQ به صورت حرفه ای، صدای گوشی شما را تقویت خواهد کرد. البته به طور قطعی نمیتوان گفت که روی تمام گوشی ها جواب خواهد داد. برای مثال این برنامه ابتدا به پردازنده ۱۲۰۰ مگاهرتز نیاز دارد.

Bestwebsite بازدید : 147 پنجشنبه 1391/05/05 نظرات (0)

Google+ نرم افزاری برای اتصال به شبکه اجتماعی بزرگ و جدید گوگل پلاس است که توسط شرکت گوگل طراحی شده است. حلقه های گوگل پلاس به شما امکان مدیریت قسمت هایی که با دیگران به اشتراک می گذارید را میدهد و بدین طریق می توانید یک متن یا عکس و یا ویدئو را فقط برای یک حلقه از دوستانتان به اشتراک بگذارید. آپلود فوری ویدئو و عکس از آلبوم شخصی گوشی ، پیام رسانی بسیار سریع با همه افراد موجود در حلقه دوستان و تماس ویدئویی با حداکثر ۹ نفر از دیگر امکانات آن است.

Bestwebsite بازدید : 203 پنجشنبه 1391/05/05 نظرات (0)

My Guitar نام نرم افزاری است که اندروید شما را به یک گیتار تبدیل میکند. حال میتوانید با لذت فراوان، به نواختن موزیک های زیبا بپردازید. این نرم افزار دارای یک بخش با نام تنظیم صدا می باشد که میتوانید صدای گیتار خود را تنظیم کنید. همچنین میتوانید از نت هایی که در نرم افزار وجود دارد نیز استفاده کنید.

 

Bestwebsite بازدید : 258 پنجشنبه 1391/05/05 نظرات (0)

با نصب نرم افزار Talking Calc، یک ماشین حساب سخنگو را در اندروید خود داشته باشید. این ماشین حساب تمامی اعمال ساده ریاضی را انجام میدهد و نتایج را برای شما با صدای دلخواه، بازگو میکند. برای مثال وقتی عدد ۲ و ۳ را با هم جمع کنید، در آخر پاسخ عدد ۵ را برای شما میخواند. همچنین میتواند در هنگام انجام محاسبات نیز صحبت کند و کلماتی مانند به اضافه یا ضرب در را بگوید.

 

Bestwebsite بازدید : 231 پنجشنبه 1391/05/05 نظرات (0)

اگر میخواهید قدرت و حساسیت گوشی خود در قابلیت منحصر به فرد مولتی تاچ تست کنید پس از نرم افزار Multitouch Test استفاده کنید. این نرم افزار میتواند در یک لحظه، ۲۰ تاچ یا تماس متفاوت را شناسایی کند. برای تشخیص این موضوع از رنگ های مختلفی استفاده شده است. برای مثال، هر تاچ را با یک رنگ مختلف نشان خواهد داد. اگر توانستید رنگهایی از قبیل سبز، آبی و قرمز را در صفحه نمایش خود مشاهده کنید پس مولتی تاچ شما بهخوبی عمل کرده است.

 

 

 

Bestwebsite بازدید : 149 چهارشنبه 1391/04/28 نظرات (0)

این بار نیز با یک برنامه اندرویدی جالب دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم. Mini-LED یک نرم افزار بسیار جالب برای نشان دادن متن های شما به صورت LED بر روی صفحه می باشد. با استفاده از این نرم افزار Android قادر خواهید بود تا متون خود را به صورت LED و جالب نشان داده و رنگ و طرح های مختلفی را برای متن خود انتخاب نمایید. نرم افزار های مشابه زیادی مثل Mini-LED وجود دارند اما این نرم افزار قابلیت های زیادی نسب به برنامه های متشابه دارد. از جمله می توان به انتخاب بیش از 1000فونت جالب، انتخاب رنگ های LED، وجود شکلک های جالب و بسیاری دیگر اشاره نمود. در کل نرم افزاری بسیار سرگرم کننده است. این نرم افزار مخصوص گوشی های با فرمت آندروید 2.1 به بالا می باشد. شما می توانید این Android App نرم افزار نمایش متن LED را از سایت دانلود رایگان به صورت کامل دریافت نمود و اجرا این برنامه لذت ببرید.

 

http://ups.night-skin.com/up-91-02/a2.png

 

http://s1.picofile.com/file/7438265157/me_matlab.gif

 

 

 

درباره ما
Profile Pic
با سلام به Bestwebsite خوش امدید . امید وارم لحظات خوشی را با ما تجربه کرده باشید . برای بیشتر شدن مطالب سایت هرچیزی را که می خواهید در قسمت نظرات اعلام نمایید . باتشکر مدیریت وب سایت ( علی و سیپان و ياشار )
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما این وبسایت بیشتر به کدام موضوع بپردازد ؟
    از این سایت به چه اندازه راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 169
  • بازدید سال : 2,133
  • بازدید کلی : 76,330
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    اسلایدشو

    ابزار پرش به بالا

    آپلود نامحدود عکس

    آپلود عکس

    دریافت کد آپلود سنتر

    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    کد جست و جوی گوگل چاپ این صفحه