loading...
007
Bestwebsite بازدید : 205 دوشنبه 1391/04/26 نظرات (0)

غضنفر سوار مترو میشه تفنگ در میاره به راننده مترو میگه برو دبی

 

 

 

 

چرا روان درمانی مردها کمتر از زنها طول میکشه؟

معمولا" باید در روان درمانی به دوران کودکی بازگشت و مردها همیشه در همون دوران به سر می برند

 

 

 

 

----l-

l       '.o

l       /l

l        JL

l

l

اگه یه بار دیگه از این اس ام اس های تکراری بدی خودمو دار میزنم

 

 

 

 

خوش به حالت همیشه بهت غبطه میخورم اینقدر خوشبختی و  خودت نمیدونی

.

.

به قول شاعر بدبخت انكه گرفتار عقل شد خوشبخت انكه  كره خر امد الاغ رفت

 

 

 

 

آیا میدانستید نسبت خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی آن نقطه نسبت عکس دارد

امتحان کنید تا مطمئن شوید

.

.

بی تربیت کجا رو داری میخارونی؟

 

 

 

 

از وقتی که دلت اومد تنگ دلم  هر روز  دلم تنگ دل تنگت میشه

 

 

 

 

یک دقیقه بوسیدن 26 کالری می سوزاند

.

.

تو کالری نمیخوای !؟

 

 

 

 

اگر همسفر عشق شدی

.

.

قربونت کرایه ما رو هم حساب کن

 

 

 

 

دروغ نیست اگر بگوویم

که بی تو، زنده مانی میکنم ، نه زندگانی !

 

 

 

 

مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتی اون بالا

هان !؟

بیا پایین

زود باش

آخه تو فقط ماه منی

 

 

 

 

از كجا می فهمی كه خانمی قصد دارد یك حرف هوشمندانه بزند؟

وقتی جمله اش را با  "روزی از یك مرد شنیدم " شروع كند!

 

 

 

 

از غضنفر میپرسن شراب زندگی یعنی جه ؟

میگه : نمیدونم ، من فقط دوغ میخورم

 

 

 

 

دو شاخه گل ، دو جام مستی

به قربانم بری هرجا که هستی

 

 

 

 

بابام گفت : عشق كشكه

منم جواب دادم : زندگی هم آشه ، بدون كشك بی مزه میشه

 

 

 

 

به غضنفر میگن از چه لبی خوشت میاد؟ میگه از لب جوب!

 

 

 

 

آیا دوستان شما در مسنجر برای شما افلاین می آیند؟ آیا می خواهید مچشان رابگیرید؟

آیا می خواهید بدانید چه كسانی در مسنجرآنلاین هستند؟ اگر می خواهید بدانید

باید بگویم خیلی فضولید

 

 

 

 

دلم می خواد که از سر محبّت

به عشق من بدی جواب مثبت

تو بی لیاقتی اگه بگی"نه"

اِندِ حماقتی اگه بگی "نه"

فدای اون که "نه" نمی گه می شم

عاشق یک دلبر دیگه می شم

اگر جواب "نه" بیاد تو sms  و نامه ت

خلاصه قهر، قهر تا قیامت

 

 

 

 

سلام فردا میخوام ثبت نام کنم مدارک چی باید بیارم

.

.

راستی... واسه ثبت شدن اسمم تو دلت جز یه دل عاشق مدرکی که ندارم

 

 

 

 

برای همیشه خداحافظ  تو ادم بشو نیستی.دیگه تموم شد هر چی بین ما بود....دیگه خسته شدم .. بریدم..

ما واسه هم ساخته نشدیم

.

.

اگه یه روز این اس ام اس رو بهت بدم چیکار میکنی؟ یالله تکلیف منو روشن کن

 

 

 

 

ترجمه ی I LOVE YOU به زبان لری : دردت بزنه تنگ دلم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام به Bestwebsite خوش امدید . امید وارم لحظات خوشی را با ما تجربه کرده باشید . برای بیشتر شدن مطالب سایت هرچیزی را که می خواهید در قسمت نظرات اعلام نمایید . باتشکر مدیریت وب سایت ( علی و سیپان و ياشار )
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما این وبسایت بیشتر به کدام موضوع بپردازد ؟
    از این سایت به چه اندازه راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 501
  • بازدید سال : 2,465
  • بازدید کلی : 76,662
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

    اسلایدشو

    ابزار پرش به بالا

    آپلود نامحدود عکس

    آپلود عکس

    دریافت کد آپلود سنتر

    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    کد جست و جوی گوگل چاپ این صفحه